OSAGAIAK:
Bihi osoko arroz 240 g
Leka 100 g
Azenario 1
Piper berde 1
Tipula 1
Baratxuri-atal 1
Arbendol txigortu 50 g
Erromero|Erromes-ramita 1
Oliba-olioa
Gatza eta piperbeltza

(220 KALORIA DITU)
Arrozak dago amaigabeak baina sasoi-barazkiekin bihi osoko arroz honek, erraz, sorgintzen du atsegingarria delako ekonomikoa eta… 220 kaloria ditu soilik!, errurik gabeko % 100 den arrazoia.
Gainera, arroza, barazkiak eta fruitu lehorrak eramaten dituenez gero soilik, funtzionatzen du plater begetariano, eta begano ere bezala, ezta ere abere-jatorri osagai bakarra ez duenez gero. Eta ere, mantenugai-konbinazio honi esker, plater bakar bezala funtzionatzen du.

Nola egin arroz integrala barazkiekin pausoz pauso:
1- Egosi arroza eta babarrunak. 2 aldiz berotzen du arrozaren bolumena uretan eta sazonan. Berotzen den bitartean, babarrunak, arkatzak eta puskak kentzen ditu. Eta irakiten apurtzean, gehitu babarrunak eta arroza. Egosi 20 minutuz estalita (kontsultatu arrozaren ontzia, egosteko denbora aldatu egin baitaiteke barietatearen arabera) eta utzi 10 minutuz atseden hartzen.
2- Barazkiak salteatu. Urratu azenarioa, garbitu eta moztu. Garbitu, garbitu eta lehortu piperra. Moztu biak dadotan. Zuritu eta pikatu tipula eta bota 2 minutuz, 2 koilarakada oliotan. Gehitu piperra eta azenarioa, salpienta eta sukaldea 10 minutu gehiago su motelean.
3- Pikada egin eta zerbitzatu. Baratxuri hortza zuritzen du eta erromeroa garbitu eta lehortzen du. Eska itzazu almendrekin batera. Bete minutu bat koilarakada batean. Arroza eta babarrunak gehitzen ditu, baita barazki gazituak ere. Itzuli dena beste minutu pare batekin. Eta banakakoetan balio du.

receta arroz integral verduras temporada

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *